Absurdopedagoogika

Kakk on alati armastanud õpilastele kreisisid ülesandeid genereerida. Kunagi sai TTÜ tudengitele Excelit ja VBA-d õpetatud looga joogise peaga onu Augustist, kes peab kõrtsist üle silla koju jõudma. [L] Wesnothist ja Edgar Savipuhujast on siin Joras juba juttu olnud. Kodanik Maksile on samuti rida jaburaid ülesandeid tekitatud.

Nüüd siis võtsin Maksi eelmise aasta praktika ülesande ja söötsin inglise keelde ümberpanduna ette [L] TTÜ SPNW kursuse magistrantidele, kellele kulub turvakontekstis ka natuke [L] Pythoniga tutvumist ära. Lugu räägib superkangelasest (Erwin Eggplant the Nerdy Superhero), kes peab tuumasõjajärgsel Saaremaal pohmas peaga ärkamise järel praamile jõudma ja tee peal passivatest kohalikest muteerunud parmudest jagu saama  (abiks imeväelised banaanid, mida kasvatab Sõrve sääre tipus legendaarne läti erak Janis Kakis-Saldejums)… Proge ise on [L] siin.

Aga töötab. Absurd nimelt.

2 kommentaari postitusele “Absurdopedagoogika”

  1. p ütleb:

    Need joodikud on nii ära mutanteerunud et tõusevad surnust üles kogu aeg… või oli mul difficulty level “Nightmare” peal 🙂

    — crazystory.py.orig 2014-03-27 23:41:48.422532957 +0200
    +++ crazystory.py 2014-03-27 23:43:34.256681563 +0200
    @@ -214,7 +214,7 @@

    # Fight occurs if Erwin steps on a location with a drunk
    – if drunks[locX][locY] == “X”:
    + if drunks[locY][locX] == “X”:
    battleresult = fight(locX,locY,erwinlife)
    if battleresult > 0:
    erwinlife = battleresult

  2. Kakk ütleb:

    Kusjuures seal ongi üks bugi sees – ilmselt see generaator paneb mitu tüüpi samasse auku. Lahendus on kohe peale lahingut uttu tõmmata (mitte jääda banaani sööma või puhkama – neid võib teha mõne tühja välja peal).

    Kunagi, kui rohkem aega, parandan selle vea ära.

    Aa, teine variant on keerata kangelasele elupunkte juurde. 🙂